اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۵۳۳۹

فرصت یحیی به نیمکت نشینان به پرسپولیس برای حضور در ترکیب اصلی

فرصت یحیی به نیمکت نشینان به پرسپولیس برای حضور در ترکیب اصلی
پرسپولیس عصر پنجشنبه در شرایطی مقابل نساجی به میدان خواهد رفت که علی نعمتی محروم است، محمدحسین کنعانی زادگان تکلیف نامشخصی دارد و ظاهرا میلاد سرلک سرما خورده و فرشاد فرجی مصدوم شده و شاید به این بازی نرسد.
۱۵:۱۷ - ۰۵ دی ۱۴۰۲
وانانیوز|

با توجه به شرایطی که برای نفرات ثابتی مثل کنعانی‌زادگان و نعمتی به وجود آمده و البته سرماخوردگی سرلک و مصدومیت فرجی، شاید در بازی پنجشنبه مقابل نساجی نفراتی مثل اسدبیگی، هنانوف و احمدی به ترکیب اصلی برسند.

چنانچه آن‌ها آمادگی روانی حضور در ترکیب اصلی را داشته باشند گل‌محمدی می‌تواند از انرژی، اشتیاق و انگیزه این نفرات برای رسیدن به پیروزی خانگی بعدی نهایت استفاده را ببرد و البته آن‌ها نیز با نمایش قابل قبول‌شان کاری کنند تا هم بحث نیمکت خالی و کمبود‌های پرسپولیس روی نیمکت اینقدر بولد نشود هم دنبال گرفتن جایگاهی در ترکیب باشند و شایستگی‌های‌شان را به گل‌محمدی اثبات کنند.


با توجه به وضعیت دست فرشاد فرجی چنانچه او  به بازی پنجشنه نرسد شاید گل محمدی از وحدت هنانوف در ترکیب اصلی و در دفاع میانی کنار گولسیانی استفاده کند.

در خط میانی نیز احتمال بازی دادن به مسعود ریگی جای سرلک در کنار سروش رفیعی وجود دارد، اما اسدبیگی حالا با ریگی رقابت خواهد کرد.

برای پست مدافع چپ نیز محمدمهدی احمدی می‌تواند گزینه جانشین برای علی نعمتی محروم باشد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین